.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
4 جمله کلیدی از 4 کاندیدا

مهدي كروبي: آقاي اعلمي اگر تاييد مي‌شد چه ضرري مي‌كرديم؟/اگر حادثه‌اي در جلسه‌اي اتفاق بيفتد و سر من را بشكنند بايد سرم را پانسمان كنم و به جلسه برگردم.

مير حسين موسوي: شناسنامه‌ها و گذرنامه‌هاي ايراني در تراز کشوري مانند سومالي است و شهروندان ايراني در سراسر جهان خجل و شرمنده‌اند/دولت نمي‌تواند هيچ سري به جز اسرار نظامي و امنيتي خاص آن هم در ذيل قانون داشته باشد/اميرکبير را جزو شهداي انقلاب مي‌دانم.

محسن رضايي: اگر سوم خرداد نبود، دوم خرداد هم به وجود نمي‌آمد/اگر دولتمردان گذشته به شعارهايشان همچون شعار عدالت و آوردن پول نفت برسر سفره مردم عمل مي‌كردند، ديگر نيازي به آمدن ما نبود.

محمود احمدي‌نژاد: 4 سال قبل اعتماد به نفس ملي به حضيض رسيده بود/آقايي دوره قبل کانديدا بوده است، 4 سال است انتخابات را زير سوال مي‌برد. 4 سال است سکوت کردم/در ايران عنواني به نام زنداني سياسي نداريم.
اعتمادملی


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 خرداد 1388
احمدي نژاد: مدرك يك تكه كاغذ پاره است بنابر اين بهتر است دانشگاهها رابسته و در مصرف صرفه جويي كنيم البته ما آن هزينه را به طور نقدي بين كاغذپاره پژوهان كه حالا ديگر به گدا تبديل شده اند بعنوان صدقه سري توزيع مي كنيم تا همواره يادشان باشد كه ولي نعمتشان كيست !سپس مدرسه دارالفنون نوكري را افتتاح خواهيم كرد كه آموزش رقص باله در سطح پيشرفته يكي از ين فنون خواهد بود زيرا به گفته اوباما، رقص باله بسيار به سياست ربط دارد به اين صورت كه يك سياستمدار مانند رحم امانوئل بايد بتواند بخوبي به چب و راست حركت كند بپيچد به هوا بپرد و خلاصه طور ي حركت كند كه كسي از جهت گيري واقعي او سر در نياورد!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.